Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος σε δυναμικές αγορές, συμμετείχε σε τρεις σημαντικές δράσεις τουριστικής προβολής και, συγκεκριμένα, στο “Greek Tourism Workshop”, που πραγματοποιήθηκε στο Βρότσλαβ της Πολωνίας, σε εκδήλωση παρουσίασης του προορισμού στη Βαρσοβία και στο “Greek Luxury Tourism Workshop“, στη Μανάμα του Μπαχρέιν.

Η προσέγγιση της πολωνικής αγοράς γίνεται σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, τον Πιερικό Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής και το Thessaloniki Convention Bureau. 

Η προσπάθεια αυτή συνεχίστηκε με τη συμμετοχή σε δράσεις τουριστικής προβολής στη Βαρσοβία και στο Βρότσλαβ, την τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Πολωνίας, που παρουσιάζει αυξανόμενη δυναμική.

Advertisement

Η εκδήλωση στη Βαρσοβία, στην οποία συμμετείχαν σαράντα τουριστικοί πράκτορες, πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία LOT, εν όψει της νέας σύνδεσης του αεροδρομίου της Βαρσοβίας με το αεροδρόμιο “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης με καθημερινές απευθείας πτήσεις από τις 17 Ιουνίου έως τα τέλη Οκτωβρίου.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης στο Βρότσλαβ πραγματοποιήθηκαν οργανωμένες Β2Β συναντήσεις με δημοσιογράφους και επαγγελματίες του τουρισμού.

Η Κεντρική Μακεδονία παρουσιάστηκε ως ένας ξεχωριστός τουριστικός προορισμός τεσσάρων εποχών, προσελκύοντας το έντονο ενδιαφέρον των Πολωνών επαγγελματιών για τα εντυπωσιακά φυσικά τοπία και τις δραστηριότητες στην ύπαιθρο αλλά και για την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και τα σημεία ενδιαφέροντος για προσκυνηματικό τουρισμό. Ξεχωριστό ενδιαφέρον υπήρξε για τις παραλίες και τη γαστρονομία της περιοχής, για τη Θεσσαλονίκη ως ιδανικό city break προορισμό, ως αφετηρία για ημερήσιες εξορμήσεις και ως προορισμό για σχολικές εκδρομές καθώς και για τους υπόλοιπους τουριστικούς πόλους της Κεντρικής Μακεδονίας.

pkm draseis touristikis provolis polonia mpaxrein dio

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε, ακόμη, στο “Greek Luxury Tourism Workshop”, στη Μανάμα, παρουσιάζοντας τον προορισμό σε φορείς του τουρισμού.

Η παρουσίαση εστίασε στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής με έμφαση στην πολυτελή φιλοξενία σε συνδυασμό με την υψηλής ποιότητας γαστρονομία, τον πολιτιστικό πλούτο και τα μοναδικά φυσικά τοπία. Στη Μανάμα πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 25 στοχευμένες συναντήσεις B2B με επαγγελματίες του τουρισμού.

«Η πολωνική αποτελεί αγορά-στόχο για την Κεντρική Μακεδονία, λαμβάνοντας υπόψη και τα στοιχεία του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ), σύμφωνα με τα οποία το έτος 2023 καταγράφηκε αύξηση της τάξης του 45,7% των Πολωνών επισκεπτών στη χώρα μας.

Πρόκειται, μάλιστα, για ένα κοινό που ενδιαφέρεται να ταξιδεύει καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Ακόμη, συμμετείχαμε στο workshop στο Μπαχρέιν, στο πλαίσιο της στρατηγικής μας για εξωστρέφεια και διείσδυση σε νέες αγορές της Μέσης Ανατολής, με επισκέπτες υψηλών εισοδημάτων και δυναμικότητας, που αναζητούν αυθεντικές, ποιοτικές και πολυτελείς εμπειρίες.

Στόχος μας είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην περιοχή μας και η ενίσχυση της τοπικής οικονομίας», δήλωσε η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Βίκυ Χατζηβασιλείου.

Πάπας Φραγκίσκος: Η ζωή και η δράση του πρώτου Λατινοαμερικανού Πάπα – Ελεύθερο Βήμα Σερρών – Νέα για τις Σέρρες μέσα από το e-vima.gr

Αίθριος ο καιρός τη Δευτέρα του Πάσχα – Αλλάζει το σκηνικό από την Τρίτη, έρχονται βροχές και καταιγίδες – Ελεύθερο Βήμα Σερρών – Νέα για τις Σέρρες μέσα από το e-vima.gr

Σέρρες: Aναβιώνει για 6η χρονιά ο «Καγκελάρης Παπαδατών» απο το εργαστήρι Παραδοσιακών χορών «Ο Πύρρος»  – Νέα Σέρρες – Εβδομαδιαία Εφημερίδα του Νομού Σερρών